SES-10 je stale planovany na 27. marec. Ak sa to podari, nielen ze pojde o prve pouzitie recyklovaneho boostra, ale este to bude aj najrychlejsie pripraveny start v historii SpX. Drzme palce
citace:SES-10 je stale planovany na 27. marec. Ak sa to podari, nielen ze pojde o prve pouzitie recyklovaneho boostra, ale este to bude aj najrychlejsie pripraveny start v historii SpX. Drzme palce
Falconu samozřejmě držím palce ... ;-)
Nicméně, jak míníte hodnocení "nejrychlejší start v historii SpX"?
Start SES-10 byl objednán společně s výrobou dne 20.2.2014. Původní start měl být na Falconu Heavy v roce 2016. Nyní máme již několik odkladů, změnu rakety a s ní související změnu GTO dráhy ...
citace:SES-10 je stale planovany na 27. marec. Ak sa to podari, nielen ze pojde o prve pouzitie recyklovaneho boostra, ale este to bude aj najrychlejsie pripraveny start v historii SpX. Drzme palce
Falconu samozřejmě držím palce ... ;-)
Nicméně, jak míníte hodnocení "nejrychlejší start v historii SpX"?
Start SES-10 byl objednán společně s výrobou dne 20.2.2014. Původní start měl být na Falconu Heavy v roce 2016. Nyní máme již několik odkladů, změnu rakety a s ní související změnu GTO dráhy ...
Nejkratší odstup mezi dvěma starty, a snad to nebude rekord dlouhodobý
SES 10 uzavřen v aerodynamickém krytu. Testovací zážeh má proběhnout v neděli. Start pak nejdříve ve středu. Pokud se to povede na začátku okna, oslavíme to ještě na Kosmoschůzce.
Obavam sa ze to je firemne tajomstvo. Jediny konkretny udaj sa tyka "testovacieho" boostra z misie JSAT, kde prebehlo niekolko zazehov v plnej dlzke bez akejkolvej udrzby.
citace:
Každopádně jsem zvědavý jestli se nerozmazjne o šíf.
pri tejto misii pôjde o tzv. Hot entry, stupeň sa bude vracať veľkou rýchlosťou, a ak by to náhodou nezvládol, nemusí to mať nič spoločné so znovupoužitím.
Ale keby to nevyšlo, tak tých kecov bude plno, to viem už teraz