Kosmonautika (úvodní strana)
Kosmonautika@kosmo.cz
  Nepřihlášen (přihlásit)
  Hledat:   
Aktuality Základy Rakety Kosmodromy Tělesa Sondy Pilotované lety V Česku Zájmy Diskuse Odkazy

Obsah > Diskuse > XForum

Fórum
Nejste přihlášen

< Předchozí téma   Další téma ><<  25    26    27    28    29    30    31  >>
Téma: Elektromobilita a Tesla/Musk/kosmonautika
02.11.2017 - 23:52 - 
Chevrolet.. GM.. General Motors..
Hmm..
Kto zabil elektromobil
https://m.mojevideo.sk/264b
Vraví sa "nevstúpiš dvakrát do tej istej rieky.."
 
04.11.2017 - 15:32 - 
Ako to vlastne vypadá so štandardizáciu nabíjania elektromobilov?
Nejakú obdobu štandardizácie nabíjania mobilných telefónov..
Dá sa napríklad v Tesla supercharger stanici, "natankovať" Bolt?
 
04.11.2017 - 21:42 - 
citace:
Ako to vlastne vypadá so štandardizáciu nabíjania elektromobilov?
Nejakú obdobu štandardizácie nabíjania mobilných telefónov..
Dá sa napríklad v Tesla supercharger stanici, "natankovať" Bolt?

V Európe bola v januári 2013 stanovená komisiou ako štandard trojfázová koncovka Typ-2, označovaná aj Mennekes
 
05.11.2017 - 21:48 - 
Nejde len o koncovky ale aj o riadiace signály. Norma, ktorá to celé popisuje je Combined Charging System (CCS). Tesla má vlastnú normu. Jej autá sa ale dokážu nabíjať aj cez CCS. Na tesláckych superchargeroch sa ale v súčasnosti môžu nabíjať len Tesly.  
07.11.2017 - 12:36 - 
https://www.novinky.cz/auto/454222-tesla-poslala-do-dealerstvi-modely-3-i-bez-sedacek-nebo-displeju-prodejci-je-meli-dodelat.html 
07.11.2017 - 16:58 - 
Tesla kúpila výrobcu továrenských robotov (už druhého).
https://electrek.co/2017/11/06/tesla-acquisition-factory-automation/
 
07.11.2017 - 18:51 - 
no ked takto veselo nakupuje tak sa tym kvartalnym vysledkom necudujem... 
08.11.2017 - 08:48 - 
Kvartální výsledky, kterým se yamato nediví jsou:

výroba za
1Q 2017 ... 25 418 aut
2Q 2017 ... 25 708
3Q 2017 ... 25 336

http://ir.tesla.com/releasedetail.cfm?releaseid=1042449
http://ir.tesla.com/releasedetail.cfm?releaseid=1032479

což Tesla dokázala s plusmínus stejným počtem zaměstnanců jako má Škodovka. Škodovek ale z pásu sjelo 9x víc (459 526 za první pololetí 2017).


Srovnávat produktivitu práce a růst produkce Tesly s konkurencí je asi zbytečné... Rakety dokáže Musk vyrábět frajersky, ale s auty mu to nějak nejde.
 
08.11.2017 - 09:22 - 
no, škodovka je síce 110 ročná firma a nevyrába žiadne elektromobily, zatiaľčo tesla je 15 ročná firma vyrábajúca iba elektromobily, ale čo už od nováka očakávať  
08.11.2017 - 09:33 - 
A hlavně jaký je podíl subdodavatelské práce v obou fabrikách  
08.11.2017 - 09:46 - 
Domnívám se, že nízká produkce S3 Modelu je dána tím, že je velký zájem o model S P100 D, který přináší největší zisky a dostává proto přednost. S P100D kupují hlavně bohatí lidé, kteří většinou mají více aut a tohle auto je pro ně rarita. Tito zákazníci by určitě kupovali tento model, i kdyby byla zrušena dotace na el.auta, což prý hrozí. Horší by to bylo u zákazníků Tesla Model 3 
08.11.2017 - 09:52 - 
nemyslim si (resp. som nikde nepocul) ze by Model S dostaval prednost. Naopak Model 3 je od zaciatku prezentovany ako ten zlomovy bod, ktory zacne skutocnu hromadnu vyrobu v Tesle.

Myslim si ze pricina meskania je prozaicka, skratka je to novy model na novej linke, prechadza este porodnymi bolestami. Zamestnanci sa musia este zabehat, odsranuju sa chyby... To len Musk vo svojom vlastnom casovom pasme nedokaze pochopit, ze ked zacinam vyrabat nieco uplne nove, navyse technicky dost nestandardne, tak prvy mesiac tisic kusov skratka nevyrobim.
 
09.11.2017 - 09:56 - 
Teslu trošičku předběhli...

http://www.hybrid.cz/roboticke-taxiky-waymo-vyrazeji-na-silnice-uz-bez-ridice
 
17.11.2017 - 11:45 - 
http://www.hybrid.cz/tesla-predstavila-elektricky-kamion-k-tomu-i-novy-supersport
 
17.11.2017 - 19:50 - 
Tesla dala slovu supersport novy vyznam 0-100 pod 2 sekundy, maximalka viac nez 400. To vsetko pri realnom dojazde 1000km a cene 200tis. dolarov.

Pre porovnanie chiron stoji 2 miliony...
 
18.11.2017 - 09:14 - 
citace:
A hlavně jaký je podíl subdodavatelské práce v obou fabrikách


Vidím, že podle adminů je zakázané ptát se, ale třeba stihnete odpovědět, než vaši odpověď smažou:

Jaký je podíl subdodavatelské práce v obou fabrikách?
 
18.11.2017 - 11:55 - 
Vidím, že podle adminů je zakázané ptát se, ale třeba stihnete odpovědět, než vaši odpověď smažou:
Jaký je podíl subdodavatelské práce v obou fabrikách?

Hm, a není to fuk? Stačí se projet po Jižní spojce, aby člověk viděl, jak tisíce kamionů zasírají vzduch v Praze. Osobně bych rozhodně preferoval kamiony elektrické, ať už je vyrábí a subdodává kdokoliv.
 
18.11.2017 - 18:56 - 
citace:
Tesla dala slovu supersport novy vyznam 0-100 pod 2 sekundy, maximalka viac nez 400. To vsetko pri realnom dojazde 1000km a cene 200tis. dolarov.

Pre porovnanie chiron stoji 2 miliony...


Také si myslím, že tímto vozem (Tesla Roadster) budou mít klasické Chiron a další odzvoněno. Kdyby ničím jiným tak cenou.
 
18.11.2017 - 19:11 - 
inak 0-100 pod 2 sekundy... je to vobec legalne?

myslim po zdravotnej stranke, nemoze sofer napr. blackoutnut?
 
18.11.2017 - 19:44 - 
Při zrychlení z 0 na 100 km/hod za 2 sec vychází zrychlení 13,9 m/s2 (za předpokladu rovnoměrného zrychlení) což je cca 1,42 g, což je snesitelné 
18.11.2017 - 20:12 - 
citace:
citace:
Tesla dala slovu supersport novy vyznam 0-100 pod 2 sekundy, maximalka viac nez 400. To vsetko pri realnom dojazde 1000km a cene 200tis. dolarov.

Pre porovnanie chiron stoji 2 miliony...


Také si myslím, že tímto vozem (Tesla Roadster) budou mít klasické Chiron a další odzvoněno. Kdyby ničím jiným tak cenou.


... jo, jo! To se o Tesle a osobních autech na klasická paliva také tvrdilo. ;-)

Realita je taková, že moderní motory s filtry pevných částic splňující normy Euro5 a Euro6 mají emise motorové kolem PMA10 na hodnotě kolem 5mg/km. Ovšem u současného osobního auta jsou emise PMA10 z otěru brzd kolem hodnoty 30mg/km a emise z pneumatik kolem 20mg/km. Elektromobily Tesla mají tvrdší pneu pro snížení valivého odporu a tedy tyto emise větší. Ve výsledku je elektromobil možná z hlediska znečištění smogovými částicemi horší, než naftový osobní vůz vyráběný v posledních letech.

Poznámka1: Škodovka nevyrábí elektromobily, její auta stojí zlomek ceny EV a je ve výrazném zisku. Naopak Tesla je před krachem, zakrývá prů..r s dodávkami Modelu3 a tak dělá bombastická představení nových konceptů.

Poznámka2: Skutečným řešením ekologie je samozřejmě umožnit co nejplynulejší, nejhladší a nejkratší dopravní cesty. Tedy dobudování dálniční sítě a sítě silnic první třídy. Na těchto páteřních tazích pak umožnit neomezený provoz - tedy zrušit úrovňové křížení, semafory a kruhové objezdy a zrušit i časová omezení provozu nákladní dopravy. Na krajích města pak vybudovat záchytná parkoviště fungující nonstop a navázaná na městskou dopravu. Pro ty kteří potřebují jet autem (sanitky, zásobování, řemeslníci a další profese ...) pak realizovat dostatek sjezdů a nájezdů z rezidenčních čtvrtí a neblokovat městské části nesmyslnými systémy jednosměrek, parkovacích zón a omezených vjezdů.

Že by to pomohlo potvrzuje i nedávná zkušenost z Prahy v rámci zprovoznění tunelu Blanka. Po jejím otevření do ní přešla žnačná část dopravy a městu se výrazně ulevilo a došlo ke snížení emisního ztížení. Během prázdnin bylo ovšem provedeno tzv. "zklidnění" dopravy, tedy omezení vjezdů a výjezdů z Blanky, převedení některých dvouproudých hlavních tahů na jednoproudé, ... Výsledkem je výrazné zhoršení Pražské dopravní situace (situace je nyní horší než před Blankou) doprovázené zhoršením smogové situace. Úředníci magistrátu ovšem hodlají situaci řešit dalšími omezeními dopravy (další mýta, systém povolení vjezdu SPZ sudých a lichých čísel, ... atd.). Jako v Kocourkově ... ;-(

odkazy pro zvídavé:
https://auto.idnes.cz/brzdy-vysavace-castice-07l-/automoto.aspx?c=A171114_214459_automoto_fdv

https://auto.idnes.cz/suda-licha-smog-praha-emise-zakaz-vjezdu-f09-/automoto.aspx?c=A171117_125717_automoto_fdv

http://www.bbc.co.uk/news/resources/idt-sh/how_toxic_is_your_car_exhaust

(ten poslední test od BBC doporučuji přečíst!!!)
[Upraveno 18.11.2017 HonzaB]
 
18.11.2017 - 20:24 - 
citace:
Ve výsledku je elektromobil možná z hlediska znečištění smogovými částicemi horší, než naftový osobní vůz vyráběný v posledních letech.



niektore famy su odolnejsie ako blchy v kozuchu

https://www.forbes.com/sites/quora/2016/04/22/the-carbon-footprint-of-tesla-manufacturing/#5becf67b6096

citace:

Naopak Tesla je před krachem, zakrývá prů..r s dodávkami Modelu3
a tak dělá bombastická představení nových konceptů.



fiha, tak to ste informovanejsi ako institucionalni investori, ktori do Tesly stale investuju. Mimochodom Tesla je "před krachem" kazdy rok od kedy vznikla. Zatial uspesne neskrachovala, zato jej trhova kapitalizacia prekonala najvacsie svetove automobilky, ktore po uvodnych "odbornych analyzach" sklopili usi a zacali elektrifikovat tiez

 
19.11.2017 - 13:07 - 
Veľký inštitucionány investori, sa akcií Tesla pomaly ale iste zbavujú a odpredávajú ich..
https://seekingalpha.com/article/4125539-big-institutions-continue-tesla-sell-q3
Morgan Stanley sa zbavili už 75% pôvodne vlastnených akcií Tesla..
Zvláštny prípad je Elonov bro Kimbal Musk..
https://seekingalpha.com/article/4125539-big-institutions-continue-tesla-sell-q3
Ten sa svojich akcií zbavuje pravidelne, len čo sa stanú predajnými..
 
19.11.2017 - 13:40 - 
medzi "velki" a "najvacsi" je trosku rozdiel
ked morgan predava, niekto iny musi kupovat...

institucionalni investori stale vlastnia 57% akcii a pocet tychto investorov sa zvysuje

http://www.nasdaq.com/symbol/tsla/institutional-holdings/new

Akcie sa daju predat vzdy, takze neviem co sa mysli "predajnymi" akciami. Kimbal Musk ako aj ostatni manazeri nakupuju pravidelne velke baliky akcii za desatinu trhovej ceny, zrejme je to nejaka forma bonusu. Na naslednom postupnom odpredaji za trhovu cenu nevidim nic zvlastne - premienaju svoj bonus na cash. [Edited on 19.11.2017 yamato]
 
19.11.2017 - 23:06 - 
To vypadá zajímavě

http://www.obnovitelne.cz/cz/clanek/206/budoucnost-dopravy-neni-vakumulatorech-ale-elektrolytu/
 
20.11.2017 - 08:41 - 
Podobné odkazy:

https://www.autorevue.cz/jak-vyresit-dojezd-elektromobilu-baterie-se-budou-tankovat

http://www.autoforum.cz/bleskovky/nanoflowcell-quant-48volt-je-jeste-rychlejsi-elektricky-sportak-stovku-da-za-2-4-s/
 
20.11.2017 - 08:54 - 
viac sa mi pozdava to ultrarychle dobijanie od toshiby

ono totiz cokolvek, co treba do auta nalievat, si vyzaduje cerpaciu stanicu, zasobovanie a rafinerie. Elektrinu mozete naopak "nacerpat" hocikde kde je zasuvka.
 
20.11.2017 - 09:25 - 
citace:
viac sa mi pozdava to ultrarychle dobijanie od toshiby

ono totiz cokolvek, co treba do auta nalievat, si vyzaduje cerpaciu stanicu, zasobovanie a rafinerie. Elektrinu mozete naopak "nacerpat" hocikde kde je zasuvka.


Až na to, že el. sítě stejně hlavně ve městech nejsou momentálně dimenzované nato, aby lidi masivně dobíjeli elektromobily. Už vidím jak města financují nabíjecí infrastrukturu na sídlištích, parkovištích atd. když jsou rádi že mají na opravy chodníků a silnic. Někde ani to ne. Takže váš argumnet nechápu a je úplně mimo.

Naopak, pokud by do elektromobilu šel natankovat elektrolyt stejně jako palivo a cenově by to bylo podobné, bylo by to super. To by mohlo znamenat skutečnou revoluci.
 
20.11.2017 - 10:41 - 
citace:

Až na to, že el. sítě stejně hlavně ve městech nejsou momentálně dimenzované nato, aby lidi masivně dobíjeli elektromobily.


No, v tejto casti sveta mame v kazdom baraku pripojenie na elektrinu, zato cerpacku na elektrolyt som nevidel nikde. Tutiz sme evidentne pripravenejsi na dobijanie, nez na dolievanie. Hoci je pravdou ze pre skutocne masove dobijanie by sa museli robit upravy. Myslim si vsak, ze pri Toshibackej technologii by boli tie upravy jednoduchsie, ako stavat siet cerpaciek a rafinerii. Ono z kapacitneho hladiska je rozdiel dobijat hodinu a dobijat 6 minut.


citace:
Takže váš argumnet nechápu a je úplně mimo.


To je mi luto ze nechapete. A mimo coho je? Vasej myslienkovej krabice?
 
20.11.2017 - 10:48 - 
citace:
Naopak, pokud by do elektromobilu šel natankovat elektrolyt stejně jako palivo a cenově by to bylo podobné, bylo by to super. To by mohlo znamenat skutečnou revoluci.

Souhlasím s p. Karlem Tv. Pan Yamato zapomíná, že čím rychlejší nabíjení baterií, tím více se snižuje jejich životnost. Systém s elektrolytem spojuje vynikající trakční schopnosti elektromotorů s normálním tankováním aut. Dále podstatně snižuje hmotu auta oproti elektromobilům a tím také spotřebu.Jedinou dosud neznámou je, co vychází jako odpad a kolik je specifická hmota elektrolytu.
 
<<  25    26    27    28    29    30    31  >>  


Stránka byla vygenerována za 0.137579 vteřiny.