Kosmonautika (úvodní strana)
Kosmonautika@kosmo.cz
  Nepřihlášen (přihlásit)
  Hledat:   
Aktuality Základy Rakety Kosmodromy Tělesa Sondy Pilotované lety V Česku Zájmy Diskuse Odkazy

Obsah > Diskuse > XForum

Fórum
Nejste přihlášen

< Předchozí téma   Další téma ><<  1    2    3    4  >>
Téma: Vladoviny (uzavřeno)
02.7.2006 - 11:56 - 
Toto téma bylo založeno pro přesun Vladových dojmů a prohlášení (včetně reakcí na ně) na jedno místo. 
15.6.2008 - 21:34 - 
citace:
Video v HD ke stažení - prostřihy z řídícího centra a ze simulace přistání. Myslím, že se bude líbit nejen těm, co to zažili naživo

http://www.jpl.nasa.gov/news/phoenix/phx-20080611.php
Trapné video To chtějí vidět Američané . Hrané nadšení a že to je animace to nepochopí.
Já vím, že mne nebudete mít rádi , ale já vám to musím říct. Je to stejný podvod jako Apollo. Důkazy mám.Fyziku nelze oblafnout
 
15.6.2008 - 22:25 - 
citace:
Trapné video To chtějí vidět Američané . Hrané nadšení a že to je animace to nepochopí.
Já vím, že mne nebudete mít rádi , ale já vám to musím říct. Je to stejný podvod jako Apollo. Důkazy mám.Fyziku nelze oblafnout



Neuveritelne co dokaze starecka demence ruku v ruce s zivotni frustraci.
 
15.6.2008 - 22:33 - 
citace:
Trapné video To chtějí vidět Američané . Hrané nadšení a že to je animace to nepochopí.
Já vím, že mne nebudete mít rádi , ale já vám to musím říct. Je to stejný podvod jako Apollo. Důkazy mám.Fyziku nelze oblafnout



Vlado, nekdy v lete roku 1790 se jedna komise francouzke akademie ved nechvalne proslavila vyrokem "Zadne kameny v nebi nejsou, tak odtud ani nemohou spadnout". Panove to byli chytri a vzdelani, take tvrdili ze fyziku nelze oblafnout ... Odmitli tenkrat dokonce stovky svedku ... Nemohu si pomoci, prichazi mi zde na mysl jista paralela.
Je marne se s Vami pokouset vest dialog. Neprichazite s nicim novym, neustale omilate "mam dukazy", ale zadne nepredlozite. Jak jsem Vam jiz psal, Vas kredit zde klesa. Pokud chcete predlozit dukaz nad kterym se nekdo alespon na chvilku zamysli, udelejte to brzy. Vedte dialog, ne monolog. Bohuzel to jiz ani neni vtipne, jenom smutne. Vetsina lidi zde jakoukoliv Vasi pripominku uz ted ignoruje, takze i pokud by jste prisel s necim svetobornym, nebudou se s tim ani chvilku zdrzovat.
Vase konspirativni teorie by mi nevadila pokud by byla teorii, kterou zkousite a porovnavate s dostupnymi zkusenostmi. Bohuzel, neni to teorie, ktera se hleda cestou pokusu a omylu. Je to vira, ktera se metodou pokusu a omylu snazi zacelit ty nejviditelnejsi diry a zaroven Vam dava klapky na oci. Prosim Vas proto o trochu zamysleni. Nejsem si totiz jist, zda podle Vasi fyziky funguje alespon to obycejne kolo ...

Predem dekuji administratorum za presun meho nepodstatneho prispevku do slozky Vladoviny, pripadne jeho smazani.
 
16.6.2008 - 09:24 - 
To je výborný nápad pro Vlada udělat zvláštní stránku, je to elegantní řešení, ktré nikomu neublíží a zabrání obtěžování těch, kterým tyto nesmysly na Vašich stránkách " nesedí". Nemohu se však ubránit poznámce, že individuum popírajíci i přistání Phoenixu by vskutku mělo neprodleně navštívit příslušného specialistu, jak mu již někým zde bylo doporučeno. 
16.6.2008 - 10:55 - 
Pánové vaše juchání nad eliminací Vlada mi nedělá zrovna dobře. Víte Vlado má stejně jako my jen zprostředkované informace a stejně jako my nemá všechny. Uvěřit v nepřistání lidí na Měsíci je stejně možné, jako nevěřit v existenci ptakopyska v době, kdy byly do Evropy poslány jeho první kožky. Když uvádíte, ten příklad s kameny, je to podobné. Zkrátka všichni věřime něčemu na základě našich dalších poznatků a zkušeností. To ovšem vůbec neznamená že to ve skutečnosti bylo tak, jak si myslíme, nebo jak je nám prezentováno.
Třeba takový malý příklad: Idea vztlakových těles jako kosmických lodí pochází prý z roku 1957 (podle NASA), projet výzkumu vztlakových těles začal roku 1962 a testovat se začalo roku 1963. Pěkné, ale projekt Lunex počítá s kosmickými loděmi ve tvaru vztlakových těles a pochází z roku 1961 a ze stejné doby pocházejí studie Apollo které mají také podobu vztlakových těles. Takže zbývá otázka: Od kdy se skutečně začalo v USA experimentovat se vztlakovými tělesy? Můžeme si píchnout vlaječku do roku 1963 nebo jí posunout až do roku 1957, jenže potom popíráme třeba i Chestona Echelmana a jeho Flying Flounder z roku 1942 a Vought V-173. Aplikace na kosmické lodě byla opravdu jen otázkou času a uvažovalo se o tom opravdu dlouho. Zkrátka jakmile se začnete trochu hrabat v historii, zjistíte že to není tak jasné jako na časové ose a věřit že "víme" je vlastně stejný druh víry jako má Vlado.
 
16.6.2008 - 11:22 - 
citace:
Pánové vaše juchání nad eliminací Vlada mi nedělá zrovna dobře .... Zkrátka jakmile se začnete trochu hrabat v historii, zjistíte že to není tak jasné jako na časové ose a věřit že "víme" je vlastně stejný druh víry jako má Vlado.


Ano, s tim souhlasim. Ale chtel bych k tomu dodat jedno. Jakakoliv teorie bud souhlasi s pozorovanim, nebo musi byt nahrazena jinou. Vlado tu jiz delsi dobu naznacuje ze ma dukazy, tedy patrne fakta ci pozorovani ktera nezname, a tato fakta by mohla nase teorie zmenit. Bohuzel, zatim pouze rika ze se pleteme. Omyl je prirozenou soucasti vyberu vhodnejsich teorii. Ale tvrdit nekomu, ze jeho tvrzeni neni spravne a pritom ho nepodlozit zadnymi fakty je pouze hochstaplerstvi. Bud fakta mam, nebo nemam.

Osobne mi nevadi, ze Vlado zpochybnuje pristani na Mesici. Je to jeho moznost. Ale mel tu nabidky na rozumny dialog na slusne urovni, tento dialog se nekonal. Z toho mi plynou nekolik moznosti. Snaha provokovat ostatni je asi nejprijemnejsi, ale neustale omilani "Vsechno je jinak" se casem omrzi. Chtelo by to nejakou inovaci.
 
16.6.2008 - 11:23 - 
citace:
Pánové vaše juchání nad eliminací Vlada mi nedělá zrovna dobře. Víte Vlado má stejně jako my jen zprostředkované informace a stejně jako my nemá všechny. Uvěřit v nepřistání lidí na Měsíci je stejně možné, jako nevěřit v existenci ptakopyska v době, kdy byly do Evropy poslány jeho první kožky. Když uvádíte, ten příklad s kameny, je to podobné. Zkrátka všichni věřime něčemu na základě našich dalších poznatků a zkušeností. To ovšem vůbec neznamená že to ve skutečnosti bylo tak, jak si myslíme, nebo jak je nám prezentováno.
Třeba takový malý příklad: Idea vztlakových těles jako kosmických lodí pochází prý z roku 1957 (podle NASA), projet výzkumu vztlakových těles začal roku 1962 a testovat se začalo roku 1963. Pěkné, ale projekt Lunex počítá s kosmickými loděmi ve tvaru vztlakových těles a pochází z roku 1961 a ze stejné doby pocházejí studie Apollo které mají také podobu vztlakových těles. Takže zbývá otázka: Od kdy se skutečně začalo v USA experimentovat se vztlakovými tělesy? Můžeme si píchnout vlaječku do roku 1963 nebo jí posunout až do roku 1957, jenže potom popíráme třeba i Chestona Echelmana a jeho Flying Flounder z roku 1942 a Vought V-173. Aplikace na kosmické lodě byla opravdu jen otázkou času a uvažovalo se o tom opravdu dlouho. Zkrátka jakmile se začnete trochu hrabat v historii, zjistíte že to není tak jasné jako na časové ose a věřit že "víme" je vlastně stejný druh víry jako má Vlado.


Ale to je přece výrazný rozdíl. Mít teorii ale přijímat důkazy, které ji třebas radiálně popravují je základ vědeckého myšlení. Pravým opakem v víra v teorii a odmítat jakékoliv důkazy, které by ji vyvrátili. Z vašeho příkladu je jen zřejmé že prvenství v vynálezu či objevu může být zmotané, což co projevuje v mnoha oblastech např. bezdrátová komunikace - Marconni x Popov, či objev krevních skupin - Landsteiner x Jánský.
 
16.6.2008 - 19:42 - 
Všimli jste si, že do téhle diskuse Vlado vůbec osobně nezasáhl. 
16.6.2008 - 19:56 - 
citace:
Všimli jste si, že do téhle diskuse Vlado vůbec osobně nezasáhl.


Ano, nejspíš proto, že nato jeho prášek nestačí.
 
17.6.2008 - 18:24 - 
Nechci toho Vlada nijak deptat, ale vždyť on nevěří ani tomu, že PHOENIX přistál na Marsu a dokonce tvrdí, že nadšení v řídícím centru bylo hrané- z toho plyne závěr, že to zcela jistě není o interpretaci nějakých informací, ale spíše se jedná o negaci všeho amerického, jsem přesvědčen že nevěří ani tomu, že jsou v USA mrakodrapy a je přesvědčen ža tam lidé bydlí v zemljankách.
U Vlada ze zřejmě jedná o víru či nevíru, ale v žádněm případě o racionalitu.
Škoda, že se tu nevyskytuje nějaký " cvokař" slengem medicíny, ten by jeho úchylku zcela exaktně pojmenoval.
 
18.6.2008 - 22:36 - 
citace:
Je marne se s Vami pokouset vest dialog. Neprichazite s nicim novym, neustale omilate "mam dukazy", ale zadne nepredlozite. Jak jsem Vam jiz psal, Vas kredit zde klesa. Pokud chcete predlozit dukaz nad kterym se nekdo alespon na chvilku zamysli, udelejte to brzy. Vedte dialog, ne monolog.
Vase konspirativni teorie by mi nevadila pokud by byla teorii, kterou zkousite a porovnavate s dostupnymi zkusenostmi. Bohuzel, neni to teorie, ktera se hleda cestou pokusu a omylu. Je to vira, ktera se metodou pokusu a omylu snazi zacelit ty nejviditelnejsi diry a zaroven Vam dava klapky na oci. Prosim Vas proto o trochu zamysleni. Nejsem si totiz jist, zda podle Vasi fyziky funguje alespon to obycejne kolo ...

Vidím že s fyzikou jsou problémy tak to zkusím přes matematiku.
Konkrétní problém o které jsem už tady psal.Vzdálenost Hirise kamery od Fénixu na niže uvedeném obrázku.
http://hirise.lpl.arizona.edu/phoenix-descent.php
Že by na univerzitě v Arizóně neměli kalkulačku a neznali sinovu větu (měkké - i – nemá to nic společného s potomky) ,když udávají vzdálenost 760km . Pří pohledu na kráter 64 st od kolmice mi vychází 595km (mínus 25km sonda před kráterem) tj. 570 km .
Rozdíl skoro 200km 30%chyba je dost velká i pro Mars. Kde je ten zakopaný pes?

 
18.6.2008 - 23:27 - 
Uverejni cely vypocet. Bez toho klidne muzes tvrdit, ze ti to vychozi 56 km a nikdo ti nerekne, kde je zakopany pes.


citace:
Vidím že s fyzikou jsou problémy tak to zkusím přes matematiku.
Konkrétní problém o které jsem už tady psal.Vzdálenost Hirise kamery od Fénixu na niže uvedeném obrázku.
http://hirise.lpl.arizona.edu/phoenix-descent.php
Že by na univerzitě v Arizóně neměli kalkulačku a neznali sinovu větu (měkké - i – nemá to nic společného s potomky) ,když udávají vzdálenost 760km . Pří pohledu na kráter 64 st od kolmice mi vychází 595km (mínus 25km sonda před kráterem) tj. 570 km .
Rozdíl skoro 200km 30%chyba je dost velká i pro Mars. Kde je ten zakopaný pes?


 
19.6.2008 - 01:41 - 
citace:
Kde je ten zakopaný pes?


Rekl bych, ze nekde mezi klavesnici a zidli......
 
19.6.2008 - 07:16 - 
Vzhledem k tomu, že v Arizoně na tom sedí skupina několika špičkových matematiků, myslím že chyba bude na vaší straně. Oni nemají důvod si něco vymýšlet. Kdyby se jim ten snímek nepovedl, tak prostě řeknou, že se sondu nepodařilo zaměřit a nikdo by o tom už nikdy nemluvil. 
19.6.2008 - 08:32 - 
heh, ked nieco nepristane a rozbije sa to, ako napr. Beagle, tak hned nejaky chytrak tvrdi ze v skutocnosti pristal, ale nasnimal nieco co nam niekto taji... ked nieco pristane, napr. Phoenix, tak zas nejaky chytrak tvrdi ze v skutocnosti nepristal a je to podvrh, a zas nas niekto balamuti. Jendni tvrdia ze apollo na mesiaci nikdy nebolo, dalsi tvrdia ze bolo apollo 20, ktore nasnimalo mimozemsku lod. Kazdopadne, tak ako pri hiphopovych videoklipoch, ktore maju 3 nosne prvky - zlate retaze, drahe auta a polonahe zenske - aj pri tychto teoriach su urcite nosne prvky:
-Vlada nam nieco taji
-Nastastie su tu tito chytraci, ktori sa nedaju obalamutit a len oni vedia kde je pravda
-Vsetky dokazy, ktore predklada vlada, su sfalsovane, pretoze je to vlada a ta ma neobmedzene moznosti vyrobit a sfalsovat hocico

Avsak nastastie vlada nepocitala s vladom ktory pomocou sinovej vety odhalil celu konspiraciu a prekonal tak pracu stoviek grafikov, matematikou a fyzikov, ktorych vlada zamestnava (v oblasti 51 ;-))
 
19.6.2008 - 13:35 - 
Vlado přiznej že vše co tvrdíš je recese a to ti budou jistě všichni věřit a konečně budeš mít pravdu. 
19.6.2008 - 15:46 - 
citace:
Vlado přiznej že vše co tvrdíš je recese a to ti budou jistě všichni věřit a konečně budeš mít pravdu.


Protože zhodnotit práci, kterou se zabývá tisíce lidí celá léta během několika munut, to může být jedině recese !!!???
 
19.6.2008 - 23:01 - 
citace:
Vzhledem k tomu, že v Arizoně na tom sedí skupina několika špičkových matematiků, myslím že chyba bude na vaší straně. Oni nemají důvod si něco vymýšlet. Kdyby se jim ten snímek nepovedl, tak prostě řeknou, že se sondu nepodařilo zaměřit a nikdo by o tom už nikdy nemluvil.
Možná ,kvůli nízkému kursu dolaru, opustily Arizonu Evropané a místní to nezvládají.
Kdyby jste psal scénáře ,tak by jste věděl , že poplatníkům je vhodné říct jak malá naděje je na úspěch (třeba 9,9% ). Aby se pak zvýraznil úspěch. Za ti miliony dolarů musí něco ukázat.
citace:
Vlado přiznej že vše co tvrdíš je recese a to ti budou jistě všichni věřit a konečně budeš mít pravdu
Neutěšujte se recesí ,ale zvykejte si na krutou pravdu.
citace:
Avsak nastastie vlada nepocitala s vladom ktory pomocou sinovej vety odhalil celu konspiraciu a prekonal tak pracu stoviek grafikov, matematikou a fyzikov, ktorych vlada zamestnava (v oblasti 51 ;-))
Tak idem na ten slovný príklad.
Hodnoty s kterých budem vycházet: Poloměr Marsu 3 396km Výška letu MRO 310 km
Fénix 13 km nad povrchem Uhel pohledu od kolmice 64st

Jde o obecný trojúhelník o nejdelší straně a = 3 396 + 310 = 3 706 jedna odvěsna b, má 3 396 a druhou problémovou c , vypočteme. Uhel alfa‘ proti nejdelší straně je 180 – 64 = 116st
Synová věta . Sínová věta zní -- a : b = sin alfa : sin beta
Napřed vypočteme uhel beta
Sin beta = sin 64st x 3 396 / 3 706 = 0,824 beta = 55,5st
Výpočet uhlu gama 180 – 55,5 – 116 = 8,5 gama = 8,5 st

-- a : c = sin alfa : sin gama
Strana c c = a x sin gama / sin alfa =

= 3 706 x sin8,5 / sin 64 = 609 km
Vzdálenost fenixu od středu kráteru y = 13 / sin26st = 29 km

Vzdálenost MRO od sondy Phoenix je 609 – 29 = 580 km ( 760) Tak kde je ten pes?
http://hirise.lpl.arizona.edu/phoenix-descent.php
 
20.6.2008 - 09:22 - 
citace:
Hodnoty s kterých budem vycházet:
Poloměr Marsu 3 396km
Výška letu MRO 310 km
Fénix 13 km nad povrchem
Uhel pohledu od kolmice 64st

...

Vzdálenost MRO od sondy Phoenix je 609 – 29 = 580 km ( 760) Tak kde je ten pes?
http://hirise.lpl.arizona.edu/phoenix-descent.php
Myslím, že "zakopaný pes" je v určení úhlu, ze kterého byl snímek pořízen. Z textu na http://www.jpl.nasa.gov/news/phoenix/images.php?fileID=9257 není úplně jasné, o jaké úhly jde. Jednak se tam mluví o 26° "nad horizontem" ale současně i o 64° od kolmice (od normálního směru snímkování přímo dolů). Předpokládám tedy, že údaj 64° se vztahuje k lokální kolmici pod MRO (a nikoliv ke kolmici pod Phoenixem). V takovém případě je výpočet vzdálenosti o něco složitější (protože se musí vzít v úvahu zakřivení povrchu Marsu) a numericky (iterativně) a graficky mi vychází vzdálenost mezi MRO a kráterem za Phoenixem až někam k hodnotě 850 km (nebo ještě více), což mi připadá docela přijatelné (protože není jasné, jak přesně byl určen úhel 64° a záleží i na výšce terénu i na zorném úhlu kamery HiRISE). Tento výsledek mi nebrání v tom, abych byl přesvědčen o reálnosti přistání Phoenixu na Marsu i o reálnosti snímku z MRO. Podle mého názoru je mnohem pravděpodobnější, že případné nepřesnosti a nejasnosti jdou spíš na vrub nedorozumění, omylů a nepřesností lidí při zveřejňování informací o okolnostech pořízení snímku.
 
20.6.2008 - 10:13 - 
citace:

takže to shrňme: podle pana Vlada Gagarin neletěl, neletěla Apolla, na Marsu není Phoenix. Nemáte tam ještě nějakou další idiocii ať se pobavíme? Sem s ní, co SpaceShuttle? ten taky nelétá? nebo , že by létal? hahaha
 
20.6.2008 - 10:30 - 
jasne ze neleta, ved je tazsi nez vzduch a normalny selsky rozum staci na to aby ste vedeli ze lietat nemoze ;-)
uz ste niekto ten vypocet po tom einsteinovi kontrolovali? mne sa nechce...
Len pripomeniem ze nikde nie je zahrnute skreslenie vyvolane atmosferou (fotene to bolo pod dost ostrym uhlom), skreslenie vyvolane samotnou optikou uz ani nespominam... A tie cisla su az podozrivo konkretne, na to ze pan vlado nesedel ani v kontrolnom sale, ani obkrocmo na MRO...
 
20.6.2008 - 10:35 - 
Pane Alesi, dakujem ze ste si dal tu namahu to prepocitat Predpokladal som ze pes bude zakopany v nepresnosti udajov z ktorych pan vlado vychadza, a okrem toho su tu dalsie faktory ktore vobec nezahrnul (napr. refrakcia...) Podla mojho nazoru aj tie udaje, ktore boli zverejnene, nie su celkom presne, tazko ocakavat ze niekto zverejni "uhol natocenia bol 63,126 stupna v ose x, 25,238 v ose y...", skor sa to nejako zaokruhli. Z tychto zaokruhleni potom vznikaju rozne nepresnosti... 
20.6.2008 - 11:35 - 
Nejsem zrovna odborník na IMINT (jak říkáme my machři na vše), ani jsem nebrouzdal po Internetu, tudíž by mě zajímalo, kde se vzalo těch 64 stupňů od kolmice. 
20.6.2008 - 11:51 - 
citace:
... skor sa to nejako zaokruhli. Z tychto zaokruhleni potom vznikaju rozne nepresnosti...


Ono tam tych drobnych nepresnosti bude viac. Ten polomer Marsu, ktory udava Vlado 3396 km je priemerny rovnikovy polomer. Mars nie je idealna gula, ale trojboky elipsoid. Severny polarny polomer je 3376 km.
http://planety.astro.cz/mars/359/
 
20.6.2008 - 12:01 - 
citace:
Hodnoty s kterých budem vycházet: Poloměr Marsu 3 396km, Výška letu MRO 310 km, Fénix 13 km nad povrchem, Uhel pohledu od kolmice 64st

Jde o obecný trojúhelník o nejdelší straně a = 3 396 + 310 = 3 706 jedna odvěsna b, má 3 396 a druhou problémovou c , vypočteme. Uhel alfa‘ proti nejdelší straně je 180 – 64 = 116st
Synová věta . Sínová věta zní -- a : b = sin alfa : sin beta
Napřed vypočteme uhel beta
Sin beta = sin 64st x 3 396 / 3 706 = 0,824 beta = 55,5st
Výpočet uhlu gama 180 – 55,5 – 116 = 8,5 gama = 8,5 st

-- a : c = sin alfa : sin gama
Strana c c = a x sin gama / sin alfa =

= 3 706 x sin8,5 / sin 64 = 609 km
Vzdálenost fenixu od středu kráteru y = 13 / sin26st = 29 km

Vzdálenost MRO od sondy Phoenix je 609 – 29 = 580 km ( 760) Tak kde je ten pes?
http://hirise.lpl.arizona.edu/phoenix-descent.php

Svůj předchozí příspěvek musím ještě upřesnit tak, že podle mého názoru je 64° přímo úhel beta (takže ho není třeba počítat). Uplatněním vzorců ze sinové věty mi pak vychází alfa = 101.23°, gama = 14,77°, c = 962 km (k Phoenixu pak cca 935 km). Uznávám, že tento výsledek také příliš neodpovídá uváděné hodnotě 760 km (pokud se nepletu) ale jak už jsem psal, připisuju to nejasnostem v určení úhlu záběru. 26° od lokálního horizontu Phoenixu nevypadá moc realisticky (protože pak vychází vzdálenost o hodně menší než 760 km [pod 500 km]) a ani 64° od lokální kolmice MRO nevypadá moc realisticky (protože pak vzdálenost vychází o hodně větší než 760 km [nad 900 km]). Aby ta vzdálenost 760 km vyšla, musel by být lokální úhel od horizontu kráteru za Phoenixem cca 18° a lokální úhel od kolmice MRO cca 61°. Předpokládám tedy chybu v některém výchozím uváděném údaji (nejspíše v úhlu záběru snímku).
 
20.6.2008 - 12:13 - 
citace:
Předpokládám tedy chybu v některém výchozím uváděném údaji (nejspíše v úhlu záběru snímku).


Ja mam podozrenie, ze uhol zaberu nebude vztahovany k spojnici MRO - stred Marsu ako to predpoklada Vladov vypocet.

Na stranke http://www.jpl.nasa.gov/news/phoenix/images.php?fileID=9257
sa k tomu uvadza:

"64 degrees from the normal straight-down imaging of Mars Reconnaissance Orbiter."

Domnievam sa teda, ze tych 64 stupnov je jednoducho vychylka kamery z jej normalnej pozicie "priamo dole" co nemusi znamenat, ze je to smerom do stredu Marsu.
 
20.6.2008 - 12:14 - 
Tak jsem si dolnil znalosti na stránkách NASA. Jsouce s matematikou na štíru, použil jsem následující sofistikované technologie:
- namaloval jsem si to v OpenOffice Draw
- na pythagorovu větu jsem použil kalkulačku v MS Windows.

Světe (a Vlado) div se, při použití poloměru Marsu 3.402 km mi vyšlo vcelku hezkých 759km. Při zvážení nedokonalosti grafických projevů mé osoby bych výsledek hledal mezi 700 a 800km.
 
20.6.2008 - 15:09 - 
citace:


Světe (a Vlado) div se, při použití poloměru Marsu 3.402 km mi vyšlo vcelku hezkých 759km. Při zvážení nedokonalosti grafických projevů mé osoby bych výsledek hledal mezi 700 a 800km.


Dyt sem to rikal ze tu chybu ma Vlado mezi klavesnici a zidli....
 
20.6.2008 - 16:38 - 
krutou pravdu by se dozvěděl Vlado, pokud by ovšem navštívil doporučovaného odborníka / medicínsky " cvokaře"(. 
<<  1    2    3    4  >>  


Stránka byla vygenerována za 0.291788 vteřiny.