Zaznamenejme, že dnešní plánovaný start NRO L-76 byl odvolán v T-52 s kvůli problému s nějakým čidlem na prvním stupni Falconu 9. Další možnost startu bude zítra, tedy v pondělí 1.5.2017 od 13:15 SELČ.
Zaznamenejme, že dnešní plánovaný start NRO L-76 byl odvolán v T-52 s kvůli problému s nějakým čidlem na prvním stupni Falconu 9. Další možnost startu bude zítra, tedy v pondělí 1.5.2017 od 13:15 SELČ.
To je moc fajn, dneska jsem byl na celodenním výletě.
Pekne. Evidentne by vyvedenie odvodu spalín z turboagregátu stredného motoru mimo obrys trupu asi o dosť uľahčilo následné čistenie stupňa ä
A druhá vec - kormidlá "nehoria". Takže horenie a tavenie pri predošlom lete bol AJ dôsledok nevhodne navrhnutej návratovej trajektorie s príliš vysokým aerodynamickým ohrevom. Je vidno, že sa návratová trajektoria dá vyriešiť rôznymi spôsobmi. Samozrejme to záleží aj od miesta štartu a pristátia.
[Upraveno 03.5.2017 Alchymista]
citace:
A druhá vec - kormidlá "nehoria". Takže horenie a tavenie pri predošlom lete bol AJ dôsledok nevhodne navrhnutej návratovej trajektorie s príliš vysokým aerodynamickým ohrevom. Je vidno, že sa návratová trajektoria dá vyriešiť rôznymi spôsobmi. Samozrejme to záleží aj od miesta štartu a pristátia.
[Upraveno 03.5.2017 Alchymista]
Hlavně záleží na vstupní rychlosti, při geo misích je mnohem vyšší a navíc je méně paliva, takže jsou vynechávány boost back zazehy a i brzdící zážeh jde víc na krev
Mluvit o nevhodně navrhnuté trajektorii je nesmysl, je to v daném případě jediná možná
a má potom vôbec zmysel uvažovať o znovupoužívaní a záchrane druhého stupňa, pri nosiči "škálovanom" hlavne pre dopravu na GEO? (nech už by mal akúkoľvek nosnosť)