"LEO Ken" a teda aj následná prechodová dráha GTO majú sklon 28,5 stupňa.
Ale pri tomto štarte sa sklon výslednej GTO udáva na 23 stupňov k rovníku.
To predĺženie životnosti by teda malo spočívať, v ušetrení paliva samotného satelitu, tou úpravou o 5,5 stupňov ktorú vykoná druhý stupeň Falconu?
citace:"LEO Ken" a teda aj následná prechodová dráha GTO majú sklon 28,5 stupňa.
Ale pri tomto štarte sa sklon výslednej GTO udáva na 23 stupňov k rovníku.
To predĺženie životnosti by teda malo spočívať, v ušetrení paliva samotného satelitu, tou úpravou o 5,5 stupňov ktorú vykoná druhý stupeň Falconu?
citace:
Jde i o apogeum, které je podstatně vyšší.
Aha..
90 000 km.. Viac ako dvojnásobok výšky GEO.
Ďalšia úprava sklonu, by tam mala byť "lacnejšia".
A asi aj finálna úprava na GEO.
Snáď tie následné manévre, niekde popíšu presnejšie.
Velká gratulace SpX.
Přidat ještě dva další boostery, vyvinout nebo půjčit si vrchní vodíkový stupeň, regulací tahu nechat odpadávat boostery po dvojicích. Dostaneme 4-stupňovou raketu, která se nosností blíží, nebo rovná SLS (ovšem v expandable versi).
citace:Obě půlky krytu zachránili a měly by být použiy při letu s družicemi Starlink!
Ty ale sedli normálně do moře, ne ? Takže to vypadá že na mise které nemají velmi drahý náklad budou používat i kryty které nezachytí do sítě a spadnou do moře, ovšem nebudou nějak poškozeny ? Těch už by měli mít v zásobě víc.