Již jsem psal, že se mi nelíbí z hlediska bezpečnosti celková koncepce CrewDragon, kde nádrže jedovatého okysličovadla, paliva i helia jsou pod podlahou posádky (nad tepelným štítem). Motory Super Dragon i potrubí paliva a okysličovadla k nim jsou vedeny vedle kabiny posádky
Na youtube je několik videí, kde specialista Dmitry Konanykhin rozebírá detailně technicky raketové a kosmické konstrukce vojenské i civilní, pozemní zařízení hlavně USA a Ruska (SSSR) a to od 50-tých let do současnosti. Vždy velmi objektivně a technicky do hloubky objasňuje, proč a z jakých důvodů se rakety a aparáty USA lišily od sovětských a technologické i ekonomické i politické důvody přijatých řešení. Má zcela zřejmě velké teoretické i praktické zkušenosti a prostudoval tisíce dokumentů v Angličtině i Ruštině.
Pro ty, kdo umí rusky uvádím 2 díly věnované CrewDragon, který hodnotí velmi kriticky, (v jiném pak dílu hodnotí velmi kladně loď CST-100 Starliner, především jeho velmi pevnou konstrukci)
Myslím si, že sa rozpadol.
V čase abortu je dynamický tlak 10 kN/m2.
Odkrytý horný stupeň, tak ako ho vidíme pri separácii, stačí keď sa niekde niečo natrhne a už to exploduje. [upraveno 19.1.2020 17:13]