cudujsasvete horiace tesly som zatial v chorvatsku nezachytil. A to som ich len pri mojej dovolenke napocital asi 5. Nemecke, holandske znacky... (majitelia zjavne necitaju toto forum a nevedia o neprekonatelnych problemoch tesly na dlhych trasach )
Svedci to o nepouzitelnosti a nebezpecnosti autobusov na spalovaci motor?
cudujsasvete horiace tesly som zatial v chorvatsku nezachytil. A to som ich len pri mojej dovolenke napocital asi 5. Nemecke, holandske znacky... (majitelia zjavne necitaju toto forum a nevedia o neprekonatelnych problemoch tesly na dlhych trasach )
Svedci to o nepouzitelnosti a nebezpecnosti autobusov na spalovaci motor?
Nikoliv, svědčí to jen o demagogii Tvého příspěvku.
Porovnáváš ojedinělou chybu v zavedeném funkčním systému s neexistujícím produktem.
Neexistuje žádný autobus Tesla, takže nemůže žádný mít poruchu a ani shořet. Neexistuje ani žádný jiný elektrikou poháněný autobus, kterým by bylo možné dojet do Chorvatska na jedno nabití ...
V norsku havaroval do jezera první dodaný ultralight na elektrický pohon. Bylo to během předváděcího letu s ministriní životního prostředí na palubě. Příčinou bylo že po 40km letu náhle došla energie (baterie měli vystačit na 135km doletu).
Porovnáváš ojedinělou chybu v zavedeném funkčním systému
aha. Takze ked zhori elektromobil, zatialco desiatky tisic inych elektromobilov nezhoria, tak to nie je ojedinela chyba. Alebo... sa elektro-pesimisti ako vy vytesuju z takychto incidentov zbytocne a vyvodzuju dalekosiahle zavery z niecoho ojedineleho? Nekadite si tak trosku do mluvidiel?
citace:V norsku havaroval do jezera první dodaný ultralight na elektrický pohon. Bylo to během předváděcího letu s ministriní životního prostředí na palubě. Příčinou bylo že po 40km letu náhle došla energie
predpokladam ze vo vasom svete ziadne lietadlo na spalovaci motor nikdy nespadlo na nedostatok paliva. Cudujsasvete, zase vedla
mimoto, pricina nehody zatial nie je znama, co znamena ze s druhom pohonu ani nemusi suvisiet. AlphaElectro lieta od r. 2015 a pokial viem toto je prva nehoda tohto druhu [upraveno 18.8.2019 17:39] [upraveno 18.8.2019 18:21]
Náhradní díly na Model 3 jsou prý stejně drahé nebo dražší než u Modelu S, proto se Model 3 málo opravuje. Kromě toho mívají jen menší baterii a malý dojezd. Oprava ukázaného auta bude stát nejméně 17.000 USD, což už nikdo nechce. Proto na Ukrajině opravují především Model S.
Jinak si myslím, že takové opravy mohou dělat jen na Ukrajině, na Kubě, nebo ve Vietnamu (tam s tím mám bohaté zkušenosti). Pokud vím, na Ukrajinu bylo dovezeno na černo obrovské množství neproclených aut, často ukradených, nebo prostě neproclených a jezdící na cizí značky. Nyní president Zelenský nařídil všem vedoucím celnic, aby napsali žádost o uvolnění a chce zavézt nějaký pořádek. Také je velký tlak majitelů na legalizaci dovezených aut.
citace:Náhradní díly na Model 3 jsou prý stejně drahé nebo dražší než u Modelu S, proto se Model 3 málo opravuje. .. Také je velký tlak majitelů na legalizaci dovezených aut.
Takže jde o to, že dovezou rozbité auto a opraví ho do *provozuschopného* stavu. V normální Evropě by takové auto neprošlo technickou, ale na Ukrajině to projde a jezdí, spolu s ostatními kradenými a rozsekanými auty. Tak proto na D1 vídám vozit rozsekané vraky na východ. A já hlupák myslel, že je vezou do šrotu...
O to překvapivější je tedy včerejší oznámení, dle kterého Dyson s projektem s okamžitou platností končí. „Nejde o selhání produktu nebo týmu, jenž bude tyto novinky asi velmi těžko vstřebávat. Během vývoje jsme se snažili opravdu tvrdě, nicméně jednoduše nevidíme způsob, jak tento projekt učinit komerčně úspěšným,“ uvedl k tématu Dyson.
brilantne jednoduche a tie cisla o ucinnosti su velmi zaujimave mam ale jeden navrh na zlepsenie - namiesto blokov betonu pouzivat zlisovany odpad (zapuzdreny v betone). Tym by sme problem s odpadom premenili na prilezitost s odpadom
Aneb jak Musk před soudem odůvodňuje sloučení SolarCity s Teslou.
Ve slušné společnosti, nikdo nemusí zdůvodňovat proč a jak nakládá se svými firmami. Pokud je k tomu přesto donucen může, z morálního hlediska, i lhát.
citace:Aneb jak Musk před soudem odůvodňuje sloučení SolarCity s Teslou.
Ve slušné společnosti, nikdo nemusí zdůvodňovat proč a jak nakládá se svými firmami. Pokud je k tomu přesto donucen může, z morálního hlediska, i lhát.
Promin, ale to je pěkná ptákovina, co jsi napsal. Pak by každá vyspělá západní společnost nebyla slušná. Existují pravidla, která mají zabránit monopolu a manipulaci s trhem, takže kontrola a i zákaz sloučení jsou naprosto Legitimní nástroj.
citace:Aneb jak Musk před soudem odůvodňuje sloučení SolarCity s Teslou.
Ve slušné společnosti, nikdo nemusí zdůvodňovat proč a jak nakládá se svými firmami. Pokud je k tomu přesto donucen může, z morálního hlediska, i lhát.
Promin, ale to je pěkná ptákovina, co jsi napsal. Pak by každá vyspělá západní společnost nebyla slušná. Existují pravidla, která mají zabránit monopolu a manipulaci s trhem, takže kontrola a i zákaz sloučení jsou naprosto Legitimní nástroj.
Ptákovina to není. Na volném trhu nemůže prakticky dojít k nějakému monopolnímu postavení. Monopol, tak jak ho chápe rakouská škola ekonomie vždy vyplývá z privilegovaných výsad udělovaných vládnoucí autoritou.
citace:
Ptákovina to není. Na volném trhu nemůže prakticky dojít k nějakému monopolnímu postavení. Monopol, tak jak ho chápe rakouská škola ekonomie vždy vyplývá z privilegovaných výsad udělovaných vládnoucí autoritou.
Tento názor je velmi blízký "neviditelné" ruce trhu a to je názor přežitý. Ale chápu, že i vzhledem k přezdívce se prostě nemůžeme shodnout.
Dneska se většina ekonomů shoduje na nutnosti "umravnění". V čem se neshodují je velikost, resp. míra s jakou se má umravňovat.