Kosmonautika (úvodní strana)
Kosmonautika@kosmo.cz
  Nepřihlášen (přihlásit)
  Hledat:   
Aktuality Základy Rakety Kosmodromy Tělesa Sondy Pilotované lety V Česku Zájmy Diskuse Odkazy

Obsah > Pilotované lety > STS > STS-59 En/F-6 > Experimenty při letu STS-59
tisk 


PŘEHLED UŽITEČNÉHO ZATÍŽENÍ A EXPERIMENTŮ STS-59

1. Nákladový prostor
1.1 Radiolokační laboratoř SRL-1 (Space Radar Laboratory 1)
1.1.1 Radiolokátor SIR-C (Spaceborne Imaging Radar C)
1.1.1.1 Vysílač/přijímač v pásmu L (1,239 GHz)
1.1.1.2 Vysílač/přijímač v pásmu C (5,289 GHz)
1.1.2 Radiolokátor X-SAR (X-band Synthetic Aperture Radar)
1.1.2.1 Vysílač/přijímač v pásmu X (9,602 GHz)
1.2 Zařízení pro mapování koncentrace oxidu uhelnatého MAPS (Measurement of Air Pollution from Satellites)
1.3 Příprava krystalů a tenkých amorfních filmů pro nelineární optiku z plynné fáze v zařízení CONCAP-4
1.4 Kontejnery GAS (Get Away Specials) s autonomními experimenty
1.4.1 Růst hub slizovek (Myxomycota) v beztíži.
1.4.2 Tvorba ledových krystalů H2O
1.4.3 Měření tepelné vodivosti vody a silikonového oleje v beztíži

2. Obytný prostor
2.1 Výzkum vlivu farmak v beztíži na buněčné kultury STL/NIH-C (Space Tissue Loss/National Institutes of Health-Cells)
2.2 Zjišťování změn ostrosti zraku VFT-4 (Visual Function Tester)
2.3 Amatérská vysílačka Sarex II (Shuttle Amateur Radio Experiment)

3. Letová paluba
3.1 Ověřování letového simulátoru PILOT

4. Technické experimenty zaměřené na vylepšování raketoplánu
4.1 Ověřování nové tepelné izolace TUFI (Toughtened Unipiece Fibrous Insulattion) na tepelném štítu, užavírajícím motorový prostor

5. Experimenty mimo raketoplán
5.1 Kalibrace optického sledovacího systému vojenského letectva AMOS (Air Force Maui Optical Site Calibration)


Aktualizováno : 16.08.1997

[ Obsah | Pilotované lety | STS | STS-59 ]


Pokud není uvedeno jinak, jsou použité fotografie z NASA (viz. Using NASA Imagery) a dalších volně přístupných zdrojů.


(originál je na https://mek.kosmo.cz/pil_lety/usa/sts/sts-59/exp.htm)

Stránka byla vygenerována za 0.189091 vteřiny.